Alla inlägg under maj 2013

Av Helen Svensk - 24 maj 2013 21:13

Ibland händer det saker i människans liv man helt enkelt vill radera. ELLER dra tillbaka tiden och få det ogjort. Tyvärr går det inte, hur mycket man än önskar sig det.

Har lite tankegångar, både generellt och personligt. Vad jag inte kan förstå är vart moralen och medmänskligheten tog vägen? Varför ljuga om händelser som inträffat? Varför förstöra? Varför vara manipulera? Etc..

Känner mig lite tomhänt, svårt att förklara. Jag är varken manipulativ, falsk eller lögnare.

Sanningen kommer fram till slut. Ett mynt har alltid två sidor, döm inte den ena sidan utan att ha kollat andra sidan myntet med.


Visst fan kan jag göra dumma grejer (inom gränser!!), men aldrig till att medvetet förstöra på det viset för en medmänniska. Oavsett vän eller ej. Ja, jag är ledsen. Ja, jag har det svårt. Stolt?


Om du kunde gå i mina skor och känna det jag känner. Om samvetet fanns där dvs..

Nu hoppas jag på det bästa och jobbar mig uppåt. Snälla..det räcker nu.


Ni som läser behöver inte bekymmra er. Jag behövde skriva av mig. Blah blah blah blah. Tolka som ni vill. Bara funderar som sagt.


Hoppas ni, mina vänner och familj har en bra helg!


Här lever vi och står i. =) Imorgon kommer lill korven hem med, och vädret ska bli fint! Utedag lockar. =) 


Det blir bra..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards