Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Fuck fredagsmys

Av Helen Svensk - 26 april 2013 18:29

Fredagkvällen stundas och jag känner att john blund borde komma på besök. Seg dag, men överlevde även den. Får ta och färga det förbaskade håret imorgon. Leta nån bra film att kika på. Tror att nå med the rock står på listan.Läre kolla tiden imorgon, noll koll. Som allt annat. Har varit dit pepparn växer idag, det är inget roligt ställe. Men vad gör det om 100 år?Nu är det gjort och nu får man ta det som det kommer. Jag är glad över mina värderingar jag har haft, det är hur jag är uppväxt på. Och nu får jag ta det härifrån och det blir bra. Man ska inte leka med elden, då pissar man ner sig. Är inte mitt problem men vad gör det om 2456 år?Finbesök av Ann idag med. Kaffe kaffe. Nån illusion var det då inte..

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Helen Svensk - 24 maj 2013 21:13

Ibland händer det saker i människans liv man helt enkelt vill radera. ELLER dra tillbaka tiden och få det ogjort. Tyvärr går det inte, hur mycket man än önskar sig det. Har lite tankegångar, både generellt och personligt. Vad jag inte kan förstå är...

Av Helen Svensk - 27 april 2013 22:53

Har precis varit på bompas 30 års fest. Jäklar vad med folk och gamla ansikten man inte sett på evigheter! Jätteroligt! Frågan eftter en person dök ständigt upp, och ja jag önskade denne var med. En jag saknar enormt... Trött i skallen så hemgånge...

Av Helen Svensk - 25 april 2013 21:14

Dåligt med sådana i hybo har jag märkt. Vet nån vart den jäveln är nedgrävd? Tuffa tider nu. Vet varken ut eller in;p. Ena scenariot efter det andra avlöses i huvudet. Vet inte hur jag ska lösa det. Men hopp har man alltid. Nästan...

Av Helen Svensk - 9 oktober 2012 21:57

Diffus dag. Inte gjort något, förutom att basta samt fick förfrågan om att vara tärna på ett bröllop! Det gjorde min dag defenitivt bättre. Självklart svarade jag ja. =) Shoppa klänning och boka frisör på schemat med mor. Jajjemen.   Kvällen blev...

Av Helen Svensk - 8 oktober 2012 22:02


Ny vecka, nya tag? Får ta mig ordentligt i kragen med den uppgiften i sådana fall. Uscha. Vintern närmar sig och jul. Har lite (!!!!!!) panik över det. Jag har en tendens att komma ihåg dåliga saker och tex tidpunkten på året det inträffade, och plat...

Ovido - Quiz & Flashcards