Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Welcome to the freakshow

Av Helen Svensk - 7 oktober 2012 18:37

Ja...kära söndag..vet inte vad jag kan säga om veckan som passerat, men jag har överlevt.

Har ändrat om i bloggen lite, inte så petigt, men ett steg bättre. 


Fick upp 2 våder på fondväggen idag. Mönsterpassning. Hmmmpf, Men man lär så länge man lever. Dock har jag inte tålamod. Går sådant att köpa på ebay? En kopp tålamod 30 :-, känslomässig on/off knapp - priceless? I would buy it..LÄTT. Men det blir bra när det är klart. Kanske.


Mycket som händer, men som vanligt har jag inte den inre ron, att sitta ned och skriva..bara skriva skriva skriva.. Snart vinter och huvudet spökar för fullt. Vill ha bra minnen. Njuta av julen med nära och kära...men men..vart är den där förbenade on/off knappen?? eeeeeebbbbbaaaay, kom igen. Crap. Men jag överlever. SKA bli bra.


Nu snart blir det ett avsnitt av TUFC innan vi ska krypa ner i renbäddad, skön säng. Känner mig tametusan kramig av mig. Kristofer och Jonathan får bli offer inatt. ^^ Lill huliganen åker till sin mor imorgon. Kl 9:00 ska han vara på¨stationen. Veckan har defenitivt gått fort. 

Här är ett foto jag tagit. Nöjd faktiskt.

Godnatt.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Svensk - 24 maj 2013 21:13

Ibland händer det saker i människans liv man helt enkelt vill radera. ELLER dra tillbaka tiden och få det ogjort. Tyvärr går det inte, hur mycket man än önskar sig det. Har lite tankegångar, både generellt och personligt. Vad jag inte kan förstå är...

Av Helen Svensk - 27 april 2013 22:53

Har precis varit på bompas 30 års fest. Jäklar vad med folk och gamla ansikten man inte sett på evigheter! Jätteroligt! Frågan eftter en person dök ständigt upp, och ja jag önskade denne var med. En jag saknar enormt... Trött i skallen så hemgånge...

Av Helen Svensk - 26 april 2013 18:29

Fredagkvällen stundas och jag känner att john blund borde komma på besök. Seg dag, men överlevde även den. Får ta och färga det förbaskade håret imorgon. Leta nån bra film att kika på. Tror att nå med the rock står på listan. Läre kolla tiden im...

Av Helen Svensk - 25 april 2013 21:14

Dåligt med sådana i hybo har jag märkt. Vet nån vart den jäveln är nedgrävd? Tuffa tider nu. Vet varken ut eller in;p. Ena scenariot efter det andra avlöses i huvudet. Vet inte hur jag ska lösa det. Men hopp har man alltid. Nästan...

Av Helen Svensk - 9 oktober 2012 21:57

Diffus dag. Inte gjort något, förutom att basta samt fick förfrågan om att vara tärna på ett bröllop! Det gjorde min dag defenitivt bättre. Självklart svarade jag ja. =) Shoppa klänning och boka frisör på schemat med mor. Jajjemen.   Kvällen blev...

Ovido - Quiz & Flashcards