Alla inlägg under april 2012

Av Helen Svensk - 4 april 2012 18:01

Har nu suttit i snart 2 veckor och väntat på ett paker från yves rocher. Blev fundersam varför detej kommit, så jag ringde upp dom och kollade läget.

För ca 7 år sen hade jag nån obetald faktura. Som är betald enlig min vetskap. Och då säger dom att alla som har missat en betalning av nå slag får er göra en beställning. Varav jag svarade ok, men jag kan gör en direkt betalning till er på en gång via internetbanken. Nej fick jag till svar, jag är portat dom kund. Vad i helvete är det för policy när man kan betala en vara innan dom skickar den?!

Fruktansvärt dålig stil utav er, och till råga på det - avskyvärd kundservice, var bland den otrevligaste kvinna jag pratat med! Ni får ett stort minus av  mig och det vill jag att andra ska veta med. Att bli portat för en gammal faktura som är betald, och vill betala direkt kontant och bli nekad. Så ska inte det fungera. Och jag hoppas ni förlorar kunder på detta. Konsumentverket nästa kanske? Nä fy för er. Sätt era anställda på charmkurs om inte annat.

Ovido - Quiz & Flashcards